Lidwien2.reismee.nl

Alweer halverwege!

De tijd gaat snel, ik heb nog maar een vrij weekend, bedacht ik me gisteren

Cry
...
Maar ik geniet van elk moment! De speurtocht ging goed; de ochtendgroep was zo gespitst op het eindresultaat dat ze door de opdrachten heenvlogen, bij de middaggroep heb ik het iets uitgebreid met o.a yoga poses: de boom, de strijder, en ze deden het gewoon na (!) en bleven zelfs langer op een been staan dan ik
Wink
. Ook touwtjespringen konden ze goed, maar de wereldbol: dat was iets compleet nieuw: Waar ligt Cambodja??? Volleyballen met ballonnen was erg leuk en toen ze alle letters hadden ingevuld en ik vertelde dat het misschien wel een zinnetje was, zagen ze inneens de oplossing! Twee meisjes van de middaggroep hebben een leuke presentatie voor de groep gedaan; de een in Engels; ze had het van tevoren helemaal uitgeschreven, de andere in Khmer.

Toen was het alweer weekend voor mij. Vrijdag leuke tocht naar het meer met de ' floating villages' wij zouden het woonboten noemen, maar die zien er bij ons toch wel degelijker uit...
Mr Dee, de tuktuk driver bracht me naar de boot en ging zelf ook maar mee. mooie plaatjes! Ook de weg ernaar toe langs de rijstvelden was prachtig.

Zaterdag zwembaddagje bij een resort, ik heb eerst nog anderhalf uur yogales gehad van Tingy, ze geeft ook les in het Peace Cafe hier. Beetje luie dag, het water was ook lauwig.. maar wel eens lekker zo niksdoen. Gek genoeg waren Anne (Engelse mede-vrijwilliger) en ik meer moe dan van een werkdag.

Vandaag naar het Ankor National Museum gefietst, wat een verassing!! Een prachtig museum, museaal helemaal te meten met de meest prestigieuze musea in onze streken. Prachtige zaal met de 1.000 boedha beelden.
http://www.angkornationalmuseum.com/highlight_artifact/19. Vooral het stuk onder deze link vond ik prachtig!

morgen weer aan het werk!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!